Voorbereidingen zijn volop opgang

18 april 2017 - Beerzel, België

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog, dit omdat er vanalles moest gepland worden, getraint worden,...

Ondertussen toch al verschillende trainingen achter de rug met een max afstand van 18km, heb al verschillende enorm mooie plaatsen tegengekomen die me echt motiveren om aan mijn reis te beginnen naar Santiago, kan eigenlijk al niet wachten tot het zo ver is.

Maar alle hoogtepunten komen ook met dieptepunten, ik merk toch echt aan mezelf dat een korte residentiele opname voor mijn verslaving onafwendbaar lijkt, ik heb dan ook nu vrijdag een afspraak om dit te gaan bekijken, het plan is dan ook om naar Santiago te gaan, terug te komen en dan 6 tot 8 weken binnen te gaan om even aan mijn probleem te werken, ik denk dat ik daarna nog wel wat psychologische hulp ga nodig hebben om mijn onderliggende problemen verder aan te pakken, gelukkig heb ik fantastische ouders die ondanks mijn herval me steunen, mijn ex die me steunt en eigenlijk iedereen die kort bij me staat.

Ik kijk er ondertussen ook enorm naar uit dat mijn ouders terug komen van hun vakantie, komende zondag eerste training samen met de vrouw die mij nog het hardst ondersteund jawel mijn moeder. Het gaat leuk zijn om te ervaren hoeveel progressie ik al gemaakt heb, heb namelijk een jaar of 2 geleden 1 keer met ons mama gewandeld en kon toen amper volgen, toen had ik geen enkele training gehad.

Enfin ga jullie laten maar zal nog wel een aantal leuke en mooie foto's van de training hier posten