Day 6

4 juni 2017 - Pontevedra, Spanje

Vandaag ging het wandelen weer erg goed, Andre (een andere Nederlander die hier ook de Camino loopt) heeft me vandaag echt aan het denken gezet, we hadden deze ochtend een gesprek over je vrij voelen en echt gelukkig zijn, ik merk aan alles dat het me beweegd en aanzetten tot nadenken over wat dit dan voor mij betekent. Het doet me ook inzien dat ik echt gewoon goed ben zoals ik ben, gewoon Stijn met alle plussen en minnen. Ik merk ook dat ik rust aan het vinden ben innerlijk en dat voelt goed. We hebben vandaag toch ook weer zo een speciale dag gehad, prachtige uitzichten, ineens bij iemand thuis die daar dan een soort bar gemaakt had enorme lol gehad. Uiteindelijk nog lekker samen een vettige pitta gegeten (want daar waren we wel is aan toe) ik realiseer me ook dat deze Camino mijn leven verrandert, ik denk zelfs dat ik misschien wel elke zo veel tijd dit ga doen, het maakt me rustig, geeft me de tijd om met mezelf even bezig te zijn en alles is in perspectief te kunnen plaatsen, nu ga ik lekker naar bed want morgen staat er weer het 1 en ander op het programma

1. Hanneke:
    5 juni 2017
    Hallo lief zusje en neefje....wat mooi deelgenoot van je ervaringen te zijn Stijn. Wat fijn dat het je zoveel oplevert qua inzichten in je leven. Hopelijk kun je er lang op teren als je weer terug bent. En gefeliciteerd met je nieuwe baan, TOP! Heel bijzonder om het sanen met je moeder te doen. Jullie zijn samen mooie herinneringen aan het sparen. Liefs Hanneke
  2. Nele:
    6 juni 2017