Day 2

1 juni 2017 - Ponte De Lima, Portugal

Om 6u45 waren we vertrokken en dat bleek al snel een goede beslissing te zijn, er stond immers een wandeling van 25 km op het programma, de vochtigheid lag vrij hoog waardoor het toch allemaal een beetje zwaarder uitviel dan gedacht. Wat zo mooi is op deze tocht is dat je mensen tegenkomt van alle nationaliteiten en allemaal met hun eigen beweegredenen om dit te ondernemen, we kwamen langs hele mooie paden met prachtige uitzichten, uiteindelijk rond half 4 aangekomen in Ponte de Lima (de oudste stad van Portugal). Ik vond het echt een prachtige stad recht aan het water met echt eeuwenoude bruggen en wegen. Toen kwam het mooiste moment van de dag voor mij en ook een enorme verlossing, ineens keek ik op mijn gsm en wat zag ik... een sms van Alex of hij me even kon bellen... ik antwoorde dat het nu kon en hij belde direct, IK HEB DE JOB GEKREGEN !!!! ons ma stond op dat moment onder de douche en dus deelde ik mijn bijdschap met de dichtsbijzijnde pelgrim in de Hostel, het bleek een super toffe Amerikaan te zijn !!! De tranen van gelul schote me in de ogen, wat een last dat van mijn schouders afviel. Even later was mijn moeder ook daar waar ik direct het nieuws aan vertelde en viel direct in mijn armen. Ons geluk was compleet... voor mij was kon deze Camino al niet meer stuk, uiteindelijk weer lekker gegeten en ook weer vroeg gaan slapen want de dag erop hadden we een lastige klim voor de boeg.

1. Gerard:
    1 juni 2017
    HaHa, toppie,maar ik denk dat "gelul" "geluk" moet zijn!
  2. Nele:
    2 juni 2017