Day 4

2 juni 2017 - Tui, Spanje

Deze ochtend wakker geworden en direct vertrokken voor een wandeling waar we nog niet helemaal zeker van waren wat het eindpunt ging zijn, nog in Portugal of net over de grens in Spanje, het was het tweede geworden omdat het vandaag allemaal zeer vlotjes ging. Ik be n echt zo blij dat ik deze trip kan maken met mijn moeder, ik denk dat we alle 2 op voorhand wel wat bang waren wat dat ging geven maar tot nu toe loopt het echt en zijn we een goed team samen. De etappe van vandaag was er ook 1 om wat te bekomen, geen quper lastig parcour zoals gisteren en het gaf me wat tijd om stil te staan bij alles wat er de afgelopen jaren gebeurd was. Ik blijf toch enorm gefacineerd door alle nationaliteiten en beweegredenen van iedereen die deze trip maakt. Ikzelf was vandaag dan weer enorm onder de indruk toen we de grens overstaken. Ik was gewoon van Portugal naar Spanje gewandeld, een maand of 3 geleden had ik nooit gedacht dat ik dat ooit in mijn leven zou doen. Nu gaan we straks lekkere Spaanse tappas eten ofzo en weer vroeg slapen zodat we morgen weer kunnen zien wat de dag brengt.